Lite ledigt

Nu är det höstlov för eleverna. Vi lärare har tre fortbildningsdagar och sedan får vi också lov ett par dag. Det ska bli skönt för jag känner mig lite trött. Testar olika typer av mediciner för reumatismen och vätskedrivande för att få bort den vätska som samlats i kroppen.  Ska till VC och ta nya prover och kolla blodtrycket nästa vecka. Men inget att gnälla över, det finns de som har det mycket värre. 

Ska göra roliga saker också nästa vecka. Ska till frissan och klippa mig. Det är verkligen på tiden. Tre månader sen sist. Sen ska jag till nagelsalongen och göra påfyllning och byta färg. 

Förra helgen var jag i Uppsala på Kd’s riksting. På lördagkväll var det fin bankett som både jag och maken var med på. 

Denna helg ska jag bara vila. Lite fix hemma men annars bara vila. 

Lite bilder från rikstinget. Ebba i talarstolen och min körledare Putte Nelsson på scenen på banketten. 

(null)

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0