8 år

I dag är det 8 år sen Calle och jag vigdes i Ovanåkers kyrka. Vi vigdes av min kusins dotter Lena och festen hölls i Grängsbo bygdegård. Strålande vackert väder hade vi och Calle hade lagat all mat själv. Calles dotter Johanna och min svärmor Alice hade bakat tårtorna och min bästa vän Marie hade dukat och dekorerat. Det har varit fantastiska år med min Calle och jag hoppas på många fina år till. 



"Till There Was You"

There were bells on a hill
But I never heard them ringing
No, I never heard them at all
Till there was you

There were birds in the sky
But I never saw them winging
No, I never saw them at all
Till there was you

Then there was music and wonderful roses
They tell me in sweet fragrant meadows
Of dawn and dew

There was love all around
But I never heard it singing
No, I never heard it at all
Till there was you

Then there was music and wonderful roses
They tell me in sweet fragrant meadows
Of dawn and dew

There was love all around
But I never heard it singing
No, I never heard it at all
Till there was you
Till there was you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0