14 juli

För tre dagar sedan firade jag födelsedag. Min man väckte mig med sång och en härlig frukostbricka med gröt, kaffe, chokladdoppade jordgubbar och passionsfrukt bl a. På frukostbrickan stod även ett fång röda rosor. 

Av min man fick jag något jag önskat mig väldigt länge - en hammock. Den har jag använt flitigt i helgen. 
På kvällen kom alla mina fyra barn, måg och barnbarn över och vi grillade tillsammans. Det var så mysigt och Calle ordnade i vanlig ordning en riktigt härlig grillbuffé med allt möjligt gott. Kvällen avslutades med att vi bjöds på fint pianospel av Oscar och sång av honom och Linnéa. Calle och jag satt i hammocken och njöt medan det skymde. Ett mycket lyckligt födelsedagsbarn somnade långt efter midnatt. Tack till alla som var med och gjorde min dag så fin och tack för alla fina presenter. 
Lite bilder kommer här. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0