Torsdag

God morgon. Igår tog jag mig i kragen och åkte ner till centrum och gjorde nya naglar och köpte lite nytt smink. Sedan åkte vi till yngsta dottern och lämnade en micro vi köpt till henne. Idag blir det jobb igen och i kväll ska jag plocka iordning det vi ska ha med oss i morgon när vi ska göra iordning inför loppisen som sonens klass ska ha i centrum på lördag. De samlar pengar till en klassresa de ska göra till Polen i juni. Även jag ska följa, för det behövde lite föräldrar också förstås på resan. Det blir spännande och intressant. Hoppas kunna använda en del av studiebesöken vi gör i min egen undervisning till hösten. 
Ha en riktigt bra torsdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0