Helgen

Det har varit en helg i nyttans tecken. Vi har storstädat hela huset, plockat i ordning saker till sonens klass loppis i centrum som går av stapeln på lördag. 

Sen har vi pysslat lite i dotterns lägenhet, köpt en matta och en golvmopp till henne och strukit gardiner och bytt lysrör. Det är så mysigt i hennes lya. Är så glad att vi kunnat hjälpa till. Detta är också en del i livets gång. Som mina föräldrar hjälp mig och funnits till hands vill även jag finnas för mina barn. 

I morgon blir det en sväng till Kista. Sönerna ska klippas och så blir det lite shopping och mat för oss alla.  Tre av barnen följer med. Kul!

Men vi har inte bara jobbat. Vi har även kunnat vila och äta god mat.

Lägger ut en liten bild av lampan jag ställde fram i tvättstugan efter det att jag storstädat den idag. Behövs lite mysig belysning även där ibland, när man tröttnat på lysrören i taket.

Bilden gör det inte rättvisa och är inte av bra kvalité. Men den får duga. 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0