Komp

I går hade Calle sin lediga dag så då tog jag ut en dags kompledighet så vi fick lite extratid ihop. Efter att sonen åkt till skolan lyckades jag somna om och sov till 9.30. Det är inte så vanligt när det gäller mig. Men det var riktigt skönt. Calle fixade god frukost som vi åt i sängen. Vilken lyx. Kaffe chiabatta och croissanter. Sen pysslade vi lite hemma. Så var vi på återvinningen och sen åkte vi till Ikea och handlade lite smått och gott och så åt vi julbord där. Har nog aldrig varit med om att det varit så lite folk på Ikea. Sen åkte vi hem och packade ur bilen och hämtade stora sonen och så åkte vi till Willys och storhandlade. Så nu är förråden påfyllda igen. Idag har jag jobbat. I morgon jobbar jag halvdag för jag ska på konferens med politiken. 
Nu är jag trött men ska försöka läsa lite innan jag ska sova. Tog en bild på vårt köksfönster. Köpte julstjärnor och nya fina krukor igår. Blev så mysigt. Köpte hyacinter också som jag planterade i grupper. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0