Nu har den börjat

Min träning inför tjejmilen har börjat. Jag har ett halvår på mig att komma i form. Eftersom jag är totalt otränad tycker jag det är bra med rask stavgång. Idag blev det en halvtimme och jag var genomsvettig när jag kom hem. Jag har lagt in en spellista på Spotify. Jag har tänkt köra den i mina lurar när jag tränar. Insåg att den musik jag lagt in var rätt snabb discomusik. Det är bra för då går det undan. Det går ju inte att masa och slöa när man går med den sortens musik i öronen. Inte om man är det minsta rytmisk. 




När jag kom hem hade jag en egen spabehandling i vårt mysiga badrum. Bodyscrub, hårinpackning och avslappningsmusik. Testade en jättehärlig bodybutter jag fick av min äldsta dotter förra veckan. Jätteskönt! Nu vilar jag lite och dricker vatten. Ikväll ska vi hälsa på hos yngsta dotter och hennes pojkvän. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0