Fredag kväll

Mysigt att ha dotter med pojkvän på besök i helgen! Vi bor i ett restaurangtätt område så jag bjöd ungdomarna på mat på kvarterskrogen. Själv tog jag yoghurt och en macka i hemmets enkla vrå. :) 


Maken jobbar sent och jag har bäddat ner mig framför tvn. Gissar att han har bråttom hem. Hans nya telefon ligger och väntar på honom. Sonen hann precis få med sig sin nya innan han åkte tillsyn pappa över helgen. Det var dags att förnya våra abonnemang så vi fick lite ny teknik alla tre. 


Det har varit en intensiv vecka med nationella prov, men det har gått så bra. Nu är det helg och maken är ledig. På söndag fyller han år. Då blir det firande här hemma. 


Nu ska jag se på James Bond och invänta makens arrival. 


Må gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0