Gårdagen

I går var maken och jag och äldste sonen A till Kista. Först skjutsade vi yngste sonen till sin pappa sen åkte vi till Kista. A och jag klippte oss. Så skönt när det är gjort. 

Sen möte Calles döttrar J och C upp och så kollade vi lite i affärer. Jag köpte ett par byxor och ljuslyktor till badrummet, en duk och en gardindekoration till köket. 
Vi avslutade med att äta lunch tillsammans. 

Sen åkte vi till Willys och storhandlade. Så nu är det proppfullt i kyl, frys och skafferi. Härlig känsla. 

När vi kommit hem tog maken en hundpromenad medan jag packade upp varorna. Sen blev det lite städning och tvätt. (Städning i fiskarnas akvarium med). Tänk vad smidigt det går att städa när man bor i en trea. 😃 

Maken, som är en duktig kock lagade en fantastisk middag, stek, klyftpotatis och en otroligt god sås med äpplen och ingefära. 

Nu lite bilder från igår:


Min nya frisyr 


Gardindekorationen. 


Ljuslyktorna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0