God morgon

I natt har jag sovit som en stock. Känns skönt. Strax tid att ge sig iväg till jobbet. Vi är mitt uppe i ett filmtema med eleverna där de gör egna kortfilmer tillsammans med sina faddergrupper. Avslutas med en Oscarsgala. Jättekul och de är så duktiga.

Här hemma planerar vi flytt i augusti och det föregås av packning och rensande av förrådsprylar.

Ev har Theo hittats. Theo är en katt som vi sålde 2010 och som försvann från sitt nya hem omedelbart. Jag har spanat efter honom på varje katthjälpssight jag bara kunnat hitta och det kan ha gett resultat. Vi ska åka upp och titta så snart vi får möjlighet. Spännande att se om det är han.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0