Ha ha ha

Vissa saker är rätt förutsägbara. Grannens eftermiddagstrudelutt t ex. MED tillhörande bastrumma. Jag la mig och vilade ryggen en stund mellan jobb och packning. Genast började det trudelutta och låta bom-bom-bom.

Ja ja det gör inte så mycket och höll inte på så länge den här gången.

Vi packar och fixar och det verkar som det blir sen 25/3 som blir stora flyttardagen för oss. Då har vi en vecka på oss att få ut allt härifrån och ha lägenheten städad och klar till den 1:a

Sen har jag ett helt påsklov på mig att inreda vår nya lägenhet. Ska bli underbart! Mannen är ledig i fyra dagar också så vi ska nog få det mesta färdigt.

Mer rapport allteftersom.

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0