Förväntansfull

Känner mig så förväntansfull inför morgondagen. Kl 15 får vi vår nyckel och ett par timmar innan har maken hyrt ett släp så vi kan packa kartonger och sängar mm. En till natt i vår gamla lägenhet. Sen sover vi i den nya.

Jag minns min första natt här. Det var i slutet av sommaren. Vi hade bott i husvagnen jag och yngste sonen. Vi tyckte det var så varmt i lägenheten. Det var vi inte vana vid.

Vi har trivts så bra här, men det ska bli skönt att få hyra en lägenhet som vi ska köpa så fort vi fått huset sålt. Har ännu mer lärt mig uppskatta värdet av ett eget hem efter denna pärsen.

Allt löser sig till slut. Det gör det alltid. Gud har omsorg om vår familj och vi är tacksamma för att vi fått vara omslutna i så många böner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0