Lyckligast!

Jag tror jag är världens lyckligaste just nu! Vi slipper låna till överränta för vår bostad! Vi har fått ett helt vanligt banklån hos en helt vanlig bank. En bank som bryr sig om sina kunder! Det har krävts en del jobb av oss också och det har gett gott resultat!

Den första augusti flyttar vi in i vår fina, underbart trivsamma lägenhet! Vi kommer att ha "normala" boendekostnader och vi slipper oroa oss!

Tack underbara L på banken! Tack till Er alla som bett för oss! Jag vet att Ni är många. Tack Gud för att du har omsorg om oss! Du har allt i din hand och gör allt i rätt tid, även om jag inte alltid förstår det utan står och hoppar som en "hetspöse" och ber dig skynda på.

Bättre midsommarpresent kan man inte få!

Jag ÄR världens lyckligaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0