Glädje

Har läst alldeles för mycket gnäll så jag måste bara skriva och berätta att jag tycker det var alldeles fantastiskt.
Vad? Prinsessbröllopet! Jag tycker det var fint att vi fick följa det på Tv. Jag skäms inte ett dugg att säga att jag njöt av att se alla vackra klänningar, smycken, håruppsättningar, blomsterarrangemang. Härlig ingångsmusik med så många barn för att inte tala om fiolspelande hälsingeungdomar spelande Delsbo brudmarsch. Underbart!
När Calle och jag gifte oss hade vi också fiolspelande ungdomar som spelade Äppelbo gånglåt som utgångsmarsch.
Ja jag tycker dom var fina och såg lyckliga ut. Jag gläds med de som är glada.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Det gör jag med, Helen. Det var så vackert allting, och tårögd blev jag också. Så det så!!!
Kram

2013-06-09 @ 22:29:50
URL: http://nillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0