Femtioett

Ja det är vad jag fyllt idag. Det bästa med dagen är att alla barnen varit här! Mina fyra och Calles två och mitt goa lilla barnbarn. Ja och även vår "extra dotter" L följde med min yngsta dotter hit.
Dagen började med sång och musik av mina föräldrar på telefon. Sen god frukost på sängen av maken.
Två jordgubbstårtor bakade jag och Calles döttrar kom med gott fikabröd.
Yngste sonen hade köpt ett rött, fint nagellack, äldste sonen gav mamma fina heminredningsmagasin, äldsta dottern och barnbarnet gav mig två härliga duschcremer och satinlakan. Av yngsta dottern fick jag god choklad och fint collage. Av maken och svärmor fick jag ett proffskit för nagelförlängning och sedan som avslutning så köpte vi oss ett fint akvarium som är större än det vi har idag. Mina fiskar gav mig nämligen ett helt gäng guppybebisar i födelsedagspresent. :)
Så när vi flyttar om två veckor kommer våra fiskar att få ett nytt fräscht akvarium.
Av mina föräldrar fick jag pengar som jag köpte en fin blus för.
Nu ska vi snart äta mysmiddag och så ska jag se på Vickans födelsedagsfirande på tv. Sen är nog den här tanten helt färdig så då blir det natti. :)
Lycklig och nöjd med min dag!
Tack min fina familj för att ni kom och gjorde min dag! Tack min älskade man för att du alltid finns vid min sida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0