Lördag

Igår var jag och tre av mina Sollentunakompisar på restaurang. Åh vad härligt att ses och prata gamla minnen. Maken var snäll och hämtade mig sen så jag slapp ta pendeln till Karlberg och sen byta.

I dag jobbar maken, som de allra flesta lördagar. Så idag ska jag åka och lämna hunden Hugo hos sin nya fodervärdsmatte. Katten Flisan har också flyttat, till en hästgård i närheten där hon trivs jättebra.

Sen ska jag se om ungarna vill hitta på nåt annars blir det väl lite städ och plock här hemma. Ikväll ska vi äta god middag och bara umgås. Tror dottern ska på fest så det blir väl tre här hemma ikväll.

Ha en härlig lördag.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Ja, vilken trevlig kväll det var. Så himla roligt att ses. vi måste göra om det, snart!
Kram

2013-02-02 @ 11:11:22
URL: http://nillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0