Hälsans fräs

Jag tittade en stund på Nyhetsmorgon på tv 4 i morse. Där hörde jag en doktor prata. Inte en sån där hälsopretto som aldrig varit sjuk i hela sitt liv, utan en sån som själv haft diverse hälsoproblem. Kolla gärna, det borde ju ligga uppe på TV4 play.

Bl a så pratade han om Dvitaminets betydelse. Så jag beställde nyss ett par burkar för detta vill jag verkligen testa.

Annars är jag inte så förtjust i piller. Så jag gick in och kollade vilka födoämnen jag bör äta och insåg att 38 ägg per dag inte var någon hit. 350 gr fet fisk per dag lät ju mer överkomligt, men 350 g varje dag... Nääää

Så då fick det bli piller då. De här beställde jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0