Envisa Beda!

Jag kan vara grymt envis ibland. Jag är ju en Embretsen till hälften och den andra halvan är Espespellas. Det säger ju allt! Nu ska jag ta dom sista kilona och nu är det tuffa tider för en drömmare som mig.... Har köpt en Pilatesboll och har kört ett kombinerat dans och bollpass nu. Har även gått en powerwalk på min rast, trots världens vidrigaste väder. Men jag SKA! Så är det bara. Dragit in på de dagliga kalorierna har jag också gjort. (Tack och lov att jag har en svärmor som är Cambridgekonsulent).
Så förutom promenader och stavgång så ska det dansas, pilatas och zumbas (maken har skaffat en dvd åt mig) så till den milda grad! Mycket har hänt och mer kommer att hända. Nu kör vi! Hääääng me´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0