Backe upp och backe ner

img_5434 (MMS)

En halvtimmas stavgång i Borgenbackarna avklarad. Jag har haft den värsta träningsvärken idag. Så när jag skulle åka till jobbet i morse så kunde jag knappt ta på mig skorna.  Jobbat 9-17 och sen när jag kom hem svidade jag snabbt om till träningskläder, tog med mig stavar och spotify och gav mig ut på en snabb stavgång i backig terräng. Nöjd med att jag gjorde det trots att jag var trött när jag kom hem.  Nu ska jag strax ta ett bad och sedan åker mjukisbyxorna på. I morgon är jag ledig. Å så skönt, sen jobbar jag och min kollega J på fredag med de få barn som är på fritids då. Ålyran i Alfta så vi kan nog hitta på en del kul då med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0