Är så glad

För att dagen har varit så bra. Trots att jag känt mig trött ett par dagar så finns det mycket att glädjas åt idag. Vi har fått tag i en möbel på annons som jag letat ett tag. Mer om detta kommer senare, med bilder och allt. Har ett par projekt till kvar att göra denna omgång på vårt hus om jag säger så. Men det är ju så härligt att få det som man vill hemma. Vi har suttit och sett på Let´s dance ikväll maken och jag och bara njutit av vårt vardagsrum som vi tycker blev så fint. Jag har köpt nya överdrag till matbordsstolarna i två olika utföranden (självklart billigt på annons) och i helgen åker vårt vardagsrumsbord iväg på vitmålning.
Har köpt grå golvfärg som jag tänkt måla alla trösklar med för att även där få bort "fulfuru". Trösklarna är ganska nötta så en uppfräschning är på sin plats. Ska försöka klämma in det i helgen.
I morgon är det i allafall fredag och jag ska upp "toktidigt", men i gengäld slutar jag ju tidigt och kan åka hem och fixa på em. Maken har städat idag så det behöver jag inte göra, men det finns så mycket annat mysigt att dona med.
Ska nog sova snart så jag säger natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0