Nu är vi två

Nu har även maken gått med i viktklubben också, jätteroligt. Själv har jag använt ytterligare ett par jeans som varit för små förut. Nu kommer jag med lätthet i dem och de börjar t o m bli för stora. Å vad det här är kul!
Jag är envis och köper inga kläder än. Jag väntar till början av juni. Men då ska det handlas desto mer. Min äldsta dotter gifter sig i sommar så då ska jag ut och leta en riktigt snygg klänning. Å det ska bli så härligt att gå på bröllop. Det är en speciell känsla i ett mammahjärta när ens barn gifter sig.
Jag hade från början min 50 årsdag den 14 juli i åtanke när jag påbörjade min viktminskning. Men nu har jag även ett bröllop som sporrar mig ännu mer. Sen att vi ska ut och pilgrimsvandra, det är ju ett tredje skäl att gå ner i vikt. Lättare att gå med en lättare kropp.
Men en rolighet i taget... på fredag blir det kryssning med Qualityhytt..... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0