Mysdag

I dag har det varit extra mysigt på jobbet för jag har haft med mig min fina Lilleman som har haft endagsprao på mammas jobb. Han tyckte att jag har världens bästa jobb och det tycker jag med.

Sen har jag haft världens bästa E på besök och hennes goa Chanel (som är valp till dotter L´s hund Dolly). Chanel var här och fick en ny fin vårfrisyr. Den blev en helt annan hund sedan pälsen blev kort. Mera lättskött och svalt när vi går mot den varma årstiden.
På fredag åker Lilleman till sin pappa och jag och maken tar Birka Paradisebussen till Stockholm. Vi har blivit bjudna på en gratisresa av Birka med Qualityhytt, bussresa och frukostbufée.
Ska bli mysigt att komma iväg och gratis är gott, eller hur :)) Fina E bor här och passar djuren.
Ska se lite på Tv nu och sen blir det sängen.
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0