Mitt i veckan

Ja mitt i arbetsveckan i alla fall. Jag har haft en bra dag på jobbet, haft en planeringsförmiddag med mig själv idag så då passade jag på att städa och göra lite fint. Sen gick jag och kollegerna på Gästis och åt god lunch och sen var det fullt ös på fritids på em. Härligt!
Solen har visat sig idag och ingen blåst, sånt gillar jag. Sedan har temperaturen i luften också varit behaglig. Det känns så vårlikt och skönt ute.
Var trött när jag kom hem idag och väldigt trött i ryggen, så jag har legat och vilat och sedan blev jag bjuden på god köttfärslimpa av min snälla man. Jag har det så bra jag.
Nu blir det en soft kväll och sedan lite tidigare i säng tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0