Lördagspyssel

img_0684 (MMS)

I dag har flitens lampa lyst över vårt hus hela dagen. Vi har städat undan överskottet av vinterkläder i hallen och så har jag planterat om mina pelargoner och tagit upp de två övervintrande pelargonerna från matkällaren. Hade även diverse sticklingar som jag också passade på att plantera. Maken har, förutom burit in och ut krukor till mig även lagat punka på svärmors cykel och jag fortsatte med att fixa i ordning en dyna till lilla soffan i hallen. Vi äter en lunch/middag bestående av lasagne, men med ett nytt recept som maken såg på Tv, där man använder vitkål istället för lasagneplattor. Kan vara värt att pröva. I kväll ska vi på bio och kolla in "Kvarteret Skatan". Hoppas ni får en trevlig fredagkväll. Återkommer säkert och ger min egen lilla filmrecension sen. Må gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0