Fantastiskt

Har varit ute på en två timmars promenad Ullungen runt. Idag gick vi åt andra hållet och började med Borgenbackarna så vi fick upp lite flås. Härligt var det och vi fick höra sjungande fåglar, porlande vårbäckar och se tussilago. Solen tittade fram ibland och luften var varm och skön. Det doftar vår ute och jag bara älskar den tid som ligger framför oss nu.
Vi gick och skissade lite sommarplaner maken och jag. Det finns en sak som jag hemskt gärna vill göra nu när jag ska fylla 50 i sommar. Men det ska jag berätta om i ett annat inlägg.
Nu ska jag vila en liten stund. Har precis ätit rester från igår. Makens goda vitkålslasagne, som jag varmt kan rekommendera. Ska ta ett bad sedan och göra lite hårinpackning och fixa till mig lite.
Filmen om kvarteret Skatan som vi såg igår var sevärd tycker jag. Inte den bästa film jag sett, men den fick mig att skratta hejdlöst några gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0