Semester i sista minuten

I sommar hade vår familj i vanlig ordning planerat att åka på husvagnssemester till Öland. Men när det nu är som det är med husförsäljning och flytt så blir det mycket åkande med släp fram och tillbaka och vi har ingen aning om när vi får vårt hus sålt och när vi ska flytta in i nytt hus, så det är många faktorer som gör att vi nu ställer in denna resa. Likadant fick vi göra med vår pilgrimsvandring i Spanien. Det får bli en annan gång.
 
I stället valde vi att göra så här. Barnen och jag åker en vecka till Alanya i Turkiet på chartersemester. Maken finns på hemmaplan och packar och ser till att huset är i fint till visningar etc. Detta är min 50-årsprestent och jag är glad att barnem kunde följa med och få lite sol innan skolan börjar igen för oss alla.
 
För sommaren här i Sverige verkar gå till historien som den regnigaste på länge.
 
Tack min älskade make för din stora generositet och ditt varma hjärta. Tack till alla er som varit med och gjort detta möjligt.
 
Ska ta fina bilder och lägga ut här sedan, det lovar jag.
 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Härligt! Ha en skön semester med barnen, det är ni alla värda! Önskar dig en fin dag på lördag - GRATTIS PÅ
FÖDELSEDAGEN! Kram

2012-07-09 @ 19:25:52
URL: http://Suand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0