Mycket händer

Det är mycket som händer i vår familj just nu och i kombination med att man fortfarande inte kan mobilblogga med detta "nya" blogg.se så blir det klent med uppdateringar. Men det blir väl bättre det med hoppas jag.
 
Vi har bestämt oss att flytta från Hälsingland och tillbaka "hem" till Bålsta. Detta för att både jag och min man skulle fått tillbringa resten av året och gud vet hur lång tid som arbetslösa annars. Nu har jag fått en fast heltidstjänst på en underbar skola i Bålsta. Maken har sökt en massa jobb också och det är ju lättare även för honom att få jobb söderöver.
 
Nu är det bara boendefrågan som är kvar. Vi ska ha mäklaren på besök här i morgon och sedan hoppas vi att vi hittar ett bra boende i Bålsta med.
 
Men som sagt.... mycket som återstår. Men jag känner ingen oro endast förväntan. Det mesta brukar lösa sig till slut.
 
Nu ska jag äta frukost och göra mig iordning för ett besök på Arbetsförmedlingen, jag är ju arbetslös -men bara till den 8 augusti. Sen så......
 
Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0