Lägesrapport

Maken söker jobb och har ett par på gång. Vi har ett par hus vi är intresserade av i Bålsta. Vi väntar på den första visningen på vårt hus i Edsbyn och hoppas på snabba köpare. Vi håller på och flyttstajlar huset, storstädar inför visningen på tisdag. Säljer undan det vi inte behöver - varför flytta saker man inte behöver/vill ha? Har börjat packa så smått. Flera kartonger är klara.
 
Ska snygga till hundarna också och Loulou är hos Hugo på parning. Hoppas dom lyckas denna gången.
 
Själv har jag huvudvärk idag och inget verker hjälpa......
 
Jo och så fyller jag visst år också - på lördag. Då är det öppethus fr 14.00 här hemma. Den som vill komma meddelar mig eller Calle bara. Blir lite ätbart och tårta naturligtvis.
 
Åh det är många bollar att hålla i luften just nu - men nästa lördag åker i alla fall jag och de minsta barnen på semester till Alanya. Det ska bli underbart med sol och bad. Maken sköter om vårt hus, packar och ska även på några husvisningar som vi gemensamt bestämt.
 
Ja lite så ser det ut just nu.
 
Allt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0