Snart slut

Snart är jullovet slut, på måndag börjar jag jobba och det ska bli toppenkul! Skönt att veta att man har jobb.
Idag har jag inte gjort så mycket. Jag kunde inte sova i natt utan somnade på morgonkvisten och sov väl en 4-5 timmar sen. Såg lite på tv och donade lite hemma. På em greppade jag stavarna och gav mig iväg på promenad till mina föräldrar där vår familj och svärmor var bjudna på fika, övriga åkte bil kan jag tillägga. Jag var duktig och tog endast en lussebulle, trots att kakfatet i vanlig ordning dignade av allsköns läckerheter. Efter det så tog jag en promenad hem också så idag har jag gått i rask takt med stavar i 2 x 45 minuter. Det känns jätteskönt! Till middag åt övriga familjen hemlagad pizza och jag åt laxgratäng.
Nej nu ska jag fortsätta läsa min Hellestaroman av en av mina favoritförfattarinnor, Margit Söderholm. Sen blir det natti natti och jag hoppas John Blund tar en tur förbi mig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0