Kurera kurera

Jag är ordentligt förkyld! Som tur var har jag ingen feber. Så nu har jag precis klivit ur ett varmt bad och ner i en renbäddad säng. På nattygsbordet står bafucin, nässpray, fishermans mm. Maken är och handlar eucalyptiska tabletter att koka upp och så blir det mycket honung- och ingefärste.
I morgon ska vi ha kul jag och maken. I morgonbitti tar vi bussen ner till Stockholm för att åka på kryssning. Det är så sällan vi gör något sånt här ihop så nu ska vi bara slappna av och må bra. Vi har inte riktigt behov av att fly vår verklighet, vi trivs så bra med vår vardag. Men det ska ändå bli skönt att få göra något vi inte brukar. Det är en av mina presenter till maken som fyller 50 om en vecka.
Jag kunde ta ut en semesterdag i morgon tack vare att min goa kollega A tar mina lektioner i morgon. Jag har ett underbart jobb och fina kolleger. Är så tacksam för att detta med jobb löste sig.
Nej nu ska jag inte anstränga mig mer genom att skriva. Kommer mer i morgon.
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ha sköna dagar tillsammans.kram

2012-02-02 @ 20:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0