GRATTIS MIN KÄRLEK!

Idag fyller min älskade Calle 50-år. Hipp hipp HURRA för världens bästa, snyggaste och snällaste make!

Mer om detta i kväll! Nu ska jag strax ila till jobbet, men vi har varit uppe och sjungit, serverat lite frukost på säng och så har älsklingen fått öppna ett paket. En stor bok med 4 tillhörande dvd:er med en av makens musikaliska förebilder:
Mr Bob Dylan, från mig och barnen. På lördag blir det öppet hus här hemma från kl 14. Vill man vara med så anmäler man det till mig här i kommentatorsfältet (publiceras ej) eller på min eller Calles mail.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: birgitta &Sune

Grattis på 50års-dagen!

önskar

Birgitta Sune

2012-02-09 @ 17:59:56
Postat av: jubilaren

Du är underbar, älskar dig gränslöst!

2012-02-09 @ 19:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0