Belöning

Jag har belönat mig själv idag. För att det är en sak jag varit väldigt duktig med. Så nu är jag ägare till en sån här:
Man kan både platta och locka håret efter behag med den. Jag är SÅ glad!
Jag glömde ju skriva om vad vi åt för gott på hjärtedagen. Min man är en fantastiskt duktig kock. Så han lagade en suveränt god lax i ugn med god sås till, till det serverades god klyftpotatis och så en underbar sallad. Han kan det där med matlagning min man! Det var SÅ gott. Jag hade köpt choklad till sonen och maken hade köpt tre chokladpraliner var till oss från chokladfabriken här i byn. MEN vilka goda bitar. Kan varmt rekommendera deras produkter!
Själv hade jag kört Cambridge de övriga måltiderna den dagen så inte ens chokladen gjorde något överskott på kalorier. Sånt gillas!
Snart är det helg. Då är barnen hos sin pappa och jag och maken ska göra lite nytta här hemma. Jag har en tidning som ska färdigställas och så är det lite papper på kontoret som ska sorteras. Sen ska vi naturligtvis äta god mat och mysa.
Jag är rätt trött idag så det blir en slapp kväll i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0