Städ

Jaha, så hade jag skrivit ett lååångt blogginlägg och så när jag skulle publicera det så försvann det bara. På´t igen då bara.
 
Idag städar vi här hemma. Golv, toaletter och så tvättas det sista. I kväll är det lilla julafton hos oss med mig, maken och de två yngsta. Maken ja...han har jobbat dubbla pass flera dagar nu så här hemma går han numera under namnet Jesus. Alla här pratar om honom men ingen har sett honom. Han kommer hem riktigt sent och åker till jobbet riktigt tidigt. Så vi nöter inte på varann i onödan kan man lugnt säga.
 
Idag har jag och dottern varit till centrum och köpt nya kängor till henne. Så fick hon en slant att handla de sista julklapparna med.
 
Nu ska jag strax fortsätta med städningen, sen ska barnen koka knäck och jag ska fixa maten.
 
I morgon åker barnen till sin pappa för att fira jul där. Jag åker in till stan för att möta svärmor vid bussen, sedan åker vi till Söderhallarna för att kolla maken in action och så slår vi oss ner på ett mysigt ställe och dricker nåt gott under tiden som vi väntar på att han ska jobba klart.
 
Sedan blir det att åka hemåt med pendeln och ha uppesittarkväll med bingolotto och nygriljerad skinka,
 
Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0