Slut på helgen

Vad skönt det är att få vara ledig i fyra dagar. I morgon är det arbetet som gäller igen och det är inte helt fel det heller. Jag älskar mitt jobb. Nu är det ju påsklov så då har vi slagit ihop fritidsavdelningarna hos oss.
I morse vägde jag mig igen och trots att jag varit förkyld och inte kunnat motionera något så hade jag i alla fall gått ner ett halvt kilo. Det går åt rätt håll hela tiden. Det känns jätteskönt!
Till middag idag gjorde jag spenatsoppa som avnjöts med ett kokt ägg och ett par knäckemackor. Efterrätten var en skål med hallon.
Nu har jag precis druckit lite grönt te med ingefära och citron och avslutar kvällen med att se lite på Tv. Simon och Tomas bla. Innan har jag sett på Anna Skipper, programmet som gick tidigare i veckan och som jag missade. Bra att ha Viaplay i såna lägen.
Ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0