Fönsterbrädor

I morgon ska vi köpa nya, vita fönsterbrädor till det långa fönstret. Sen när de är på plats ska gardinstången upp och sen får jag äntligen börja piffa i vardagsrummet. Det blir så snyggt! Sen ska hela huset storstädas för usch vad allt blir eftersatt när man renoverar.

Lovar bilder på vardagsrummet sen när vi fixat klart. Funderar på att byta soffor, uppe mot nere så att säga. Nere har vi en Ektorp 2 sits och en 3 sits, jag skulle vilja köpa vit klädsel till dem och flytta upp dem och sedan flytta ner de bruna vi har uppe.... får se hur jag gör. Men jag tror det skulle bli jättefint. Sen är det bara vitt soffbord som fattas.
Näpp sova nu tror jag. I morgon börjar jag inte jobba förrän kl 13. Så jag får en låååång sovmorgon.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0