Home sweet home

Efter en fantastisk helg i Stockholm så är vi åter hemma i bynn. Tack snälla Emma som passat "monstren" medan vi varit borta. Hundarna blev glada när vi kom hem. Gladast av alla tror jag var Jolly, hon blir alltid galen när hennes egen husse Mattias kommer hem.

Jag älskar att få resa iväg så här men jag älskar verkligen att komma hem också. Jag älskar mitt hem. Jag njuter av vårt hus och det hem vi skapat här. I veckan som kommer ska gillestugan målas klart och tapetseras. Allt är snart i vår smak och det är ett så roligt arbete.
Jag har i flera dagar plågats av huvudvärk. Vaknar ofta på morgonen med sprängande huvudvärk. Treo hjälper oftast. Hoppas få bukt med detta snart. Tror det beror på antingen att jag dricker för lite vatten eller så kommer det från de 3 diskbråck jag har i nacken.
Eller så är det gammeln.... jaaa öcken vet?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0