Trött

Kom hem halv tolv i natt från vår tripp till Stockholm. Så idag är jag bra trött. Dessutom har jag nån liten släng av förkylning tror jag. Så idag ska jag bara ta det lugnt. Hunden Hugo kommer med sin matte på em och sedan ska maken och jag till svärmor på middag.

I går när vi åkte ner till Stockholm så tog maken en tur in till Storvik på vägen för att hämta en elgitarr med förstärkare som han köpt. Blocketfynd för billig penning. Vi planerar göra ett musikrum i källaren så småningom. När han åkte till Storvik stannade jag och lilleman i Valbo för att gå på IKEA en sväng. Jag köpte en massa ljus och en handdukshängare till badrummet. Jag hittade en sängstomme också som jag blev förälskad i. (lägger strax ut en bild via telefonen).  En sån vill jag ha, så det är bara att sätta igång och spara till den. Det är en ny modell så den lär inte gå att få tag i på Blocket ännu kan jag gissa så jag får kanske krypa till korset och köpa nytt då.

Nu är det bara en vecka kvar till höstlovet. Då jobbar vi i tre dagar. På tisdagen den 1/11 ska jag ner till Stockholm på Skolfourm på Älvsjömässan. Hoppas nån "gammal" kollega eller vän har lust att ta en fika. Saknar många av mina vänner från Stockholmstiden.

Nu blir det frukost och melodikrysset om en stund. Ha en god morgon!


Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag är ledig då. Men du kanske har fått napp redan. Men det är bara att du hör av dig om du vill träffas.

Kram

2011-10-22 @ 11:05:17
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0