Morrn morrn

Vilket härligt väder det är idag! Älskar när solen skiner. Igår var vi runt på lite second hand affärer jag och maken. Jag köpte lite nya gardiner och lite dekorationer till badrummet, där jag har Ölandstema. Dvs fyrar och sånt. Jag älskar fyrar kanske för att jag är sommarölänning och för att fyrar har en speciell innebörd för mig i och med sången "Fyrbåken" som Jard alltid brukade sjunga på Öland om somrarna och gör så fortfarande om man har tur. Jag ska lägga ut den engelska varianten på sången så småningom. Den med Buddy Mullins och Vestal Goodman så kan ni lyssna på den fina sången och texten.

Idag ska vi med en av våra tikat på parning. Så det blir förhoppningsvis malteservalpar runt jul. Det ser vi fram emot. Dollys valpar är klara för leverans om precis två veckor. Chanel kommer att flytta då det vet vi, till vår fina Emma. Armani är fortfarande kvar men en familj funderar om de ska köpa honom. Dom är så härliga valparna nu. Busar och biter i våra tår.

Hela familjen har tagit en riktigt lång sovmorgon idag. Tror det var välbehövligt för alla. Även om vi faktiskt kom i säng i tid. :)

Hör säkert av mig mera längre fram idag.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0