Sömn

blev det inte alltför mycket av den gångna natten. Sov nog sisådär 50 minuter för att mitt hjärta bestämt sig att rusa den natten. Så fort jag var på väg att somna så körde det igång... Ska gå och kolla ifall det kan vara något med sköldkörteln (vi har ju de problemet i släkten) eller om det helt enkelt är klimakteriebesvär.

Det tråkigaste med att bli äldre (något vi alla blir) är att kroppen inte riktigt samarbetar alla gånger. Men jag ska försöka få bukt med detta nu så ska det väl bli nån ordning. Är beredd att lägga om kost och sånt bara det blir bättre.
Konstigt nog har det gått bra att jobba. Jag har inte känt mig trött och så. Jag hoppas få sova gott i natt så känns det nog bättre i morgon.
Maken skjutsar sin dotter till tåget och på hemvägen skulle han införskaffa Tigerbalsam så ska min nacke få lite massage sedan.
Näpp nu ska den här skruttgumman ta och kolla på tv och vila resten av kvällen.
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0