Sängläge

Vaknade med en fruktansvärd huvudvärk i dag och den har hållit i sig, så dagen har mestadels präglats av sängläge. Jag har ju tre diskbråck i nacken och de bråkar med mig ibland. Maken har arbetat, men när han kom hem fick min rygg och nacke en skön massage. Så nu känns det bättre även om det inte är helt borta. Fick en god Skipperdrink med ingefära, vitlök, citron och persilja i så jag känner mig riktigt hälsosam.
Vi har två av våra tjejer hemma den här helgen och det är så mysigt, så jag hoppas jag mår bättre i morgon så jag kan vara med mera. Idag hade jag som ambition att åka och tända ljus i minneslunden och att bada hundarna. Detta fick dock läggas på hyllan idag, men det kommer väl andra dagar då diskbråcken håller sig lugna.
I går fick sig den ena bilen en grundlig städning. Renaluten var ju snäll och gick igenom besiktningen efter bytet av spindelleden så då passade jag på att höststäda den ordentligt. Det är ju så skönt nu när det inte är så kallt, så det går lätt att dammsuga och torka i bilen när man inte behöver frysa fingrarna av sig. Nästa vecka ska bilen tvättas också vilket kan behövas.
Volvon är inne på verkstan igen för den behövde också byta en spindelled och så ska den få lite bättre begagnade dubbdäck till vintern. Sen hoppas jag att det är avklarat med bilarna på ett bra tag framöver.
Ha en underbar lördagkväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0