Äntligen tagit mig i kragen

Tänkte jag äntligen skulle ta tag i det här hoppande hjärtat jag har och diverse andra små krämpor som tillsammans kan ha något med sköldkörteln att göra... kanske..... eventuellt. Eller så är det ålderskrämpor av diverse sort.
Men det tänkte jag en doktor kan få ta reda på så slipper jag fundera på det.
Så idag ringde jag och beställde tid. Så om tre veckor ska jag träffa en läkare jag fått rekommenderad för mig och för en koll av detta.
Annars har även denna dag förlöpt bra och jag är så nöjd. Finns inte så mycket mer att säga just nu. Tittar på House och sen blir det till att sova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ujdå. Kvällens avsnitt av House kanske inte var det mest passande att titta på givet dagens bloggtema. Men du är ju å andra sidan inte hypokondriker som en annan :) fless från molnen

2011-11-15 @ 22:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0