Tisdag

Idag har jag jobbat till kl 14, sen var jag hem en snabbis innan jag åkte och tränade. Men sen var jag trött vill jag lova. Maken lagade en god korvstroganoff med ris och sen har jag jobbat lite med krokodilfakta med Lilleman och sen har det varit Tv i form av Äntligen hemma och House.
I morgon blir det möte med arbetsförmedling och jobb. Hoppas på förlängning förstås.
I morgon efter jobbet åker vi förmodligen ner till Sollentuna med Lilleman som äntligen börjar må lite bättre i sin mage. Skönt för honom att det magen äntligen verkar lugna ner sig. På fredag ska han iväg och röntga sin arm. Spikarna efter armbrottet ska tas bort här framöver.
Så nu är det strax läggdax. Natti natt på er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0