Testar nåt nytt

Vågade mig på att prova en ny blonderingscreme idag. Extreme blonde..... ska bli mycket spännande att se hur det blir. Måste ju försöka att se snygg ut på lördag när jag ska modella... tokiga gamkatta!

Men sån är jag, vågar mig på olika utmaningar.... ibland i alla fall.

Försöker fördriva de 40 minuterna cremen ska vara i håret med att titta på Äntligen hemma. I morgon ska det handlas kläder och kanske fixas naglar. Mycket att fixa alltså. Men roligt ska det bli. Det är väl när man är så här gammal och utan prestige som man törs.

Här är en bild på den färg jag använt.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Men var är bilden på det färdiga resultatet ;)

Kram från en "Gamkatta" till en annan "Gamkatta"

2011-05-24 @ 21:28:12
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Helen

Sv till Nilla: Bilden på det färdiga resultatet kommer i morgon om jag hinner. Annars efter lördag när jag fått bilderna från fotograferingen :)

2011-05-24 @ 23:20:41
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0