Powernap

Slocknade när jag kom hem ifrån jobbet idag. Hundarna och jag tog en powernap, som det så fint heter.


Problemet var bara att vår pågick i nästan 2 timmar. Snacka om att jag var trött.

Men nu försöker jag piggna till lite. Seeegt.....

Jag har börjat städa igenom min garderob. Erikshjälpen kommer att få mycket innan jag är färdig. Jag insåg idag att det mesta som hänger i min garderob är sånt som jag inte använder. Många av kläderna trivs jag inte ens i. Ändå hänger de där i fall att....  Men nu är det slut med dom dumheterna. Bättre att de få plagg jag verkligen använder får plats ordentligt. Så från och med nu är det nyordning! Kanske t o m att jag kan köpa mig liiiite nytt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0