Nu kommer solen

I alla fall ser det så ut, när man tittar ut i trädgården. Där står påskliljorna och lyser ikapp med solen. Men vinden är fortarande kylig så jag hoppas den varma luften också är på väg till baka.

I dag har jag jobbat, sen har jag sovit och nyss har jag ätit. Det är helt otroligt vilken slapp dag jag haft sedan jag kom hem. Men det känns som jag har oceaner av sömn att ta igen och jag väljer att lyssna på kroppen. Jag tror läkningen och uppbyggnaden av de nya benen i min rygg tar på krafterna. Jag har hört någonstans att kroppen läker och återhämtar sin när man sover.

Nu ska jag ta ett bad, se lite på tv bara ha en myskväll. Maken jobbar ikväll och dottern ska plugga matte.

Hoppas ni också får en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0