Men nu läll

är det fredag! Vädret är hur härligt som helst och jag hör fågelkvitter utanför mitt fönster. Jag steg upp för en timme sedan, har gjort mig i ordning och ska strax inta lite frukost och läsa Ljusnan innan jag beger mig till jobbet.
I rummet intill har grabbarna vaknat. Jag hör dem ligga och småprata. Morgonpigga rackare det där när dom är lediga och allt.

Jag hoppas ni alla får en underbar dag. Jag tittar förmodligen in här senare i dag. Om blogg.se tillåter. De skulle visst hålla på med nåt servicearbete av bloggverktyget idag så vi får se hur det går.




Kommentarer
Postat av: Nilla

Vilken bra början på din dag. Hoppas den har fortsatt så.

Kram

2011-05-20 @ 14:23:16
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0