Lite om lite.

Från detta till nåt annat. Tränat har jag gjort alldeles nyss och det kändes så bra. Jag kände mig riktigt stark idag och det känns verkligen skönt när slitet ger resultat. Lite senare ska maken och jag ta en långpromenad med hundarna. Bra och stärkande motion det med.

Maken ja.... han har gjort så fint vid vår ena rabatt idag. Burit en massa sten och lagt runt. Supersnyggt blev det. När det är fint väder känns det ju skönt att göra utejobb, så kan man göra innejobb när vädret inte är så bra. Å jag skulle vilja fylla upp mer med fler växter. Det blev så mycket plats när taggbuskarna försvann. Men man kan inte köpa mer nu för det blir alldeles för dyrt.

I morgon ska jag fixa mina naglar så dom blir snygga till på lördag. Bäst att göra det kvällen innan så är chansen mindre att jag är och rensar ogräs i nåt land och förstör dem. Måste leta fram lite skor också, till mina klädombyten.

Mycket att förbereda är det.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0