Irro!

Tror det var Jonas Hallberg som hade något i Tv som hette Irro, någon gång på 80 talet? Där kunde man skriva saker som man irriterade sig över. Det ska jag göra nu! Jag irriterar mig över mammor som tränar och som tar med sig sina småbarn till träningslokalen. Det är som att träna i lekhallen på dagis ibland. Stojig ljudnivå, bollar som flyger och far, ungar som springer omkring med racketar så man får ducka.

Lokalen är liten dessutom och vi är flera som tränar. Tiden för oss att träna har begränsats till ett par timmar, två dagar i veckan dessutom. Bl a pga av att man klämt in en grupp bantartanter. Vi tränar för att vi varit/är sjuka, skadade eller nyopererade. Det sista man vill ha då är småungar som springer och hoppar omkring en.

Har själv 4 barn och skulle aldrig ha drömt om att ta med dem till en träningslokal där dom tillåts löpa amok!

Så nu har jag sagt det! Morr!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0