Blowin in the wind

Ja just det ja. Det är en blåsig dag idag och det som blåste i vinden hos oss i dag var regnskyddet till grillen. Det hade blåst på framsidan och landat framför en annan grill.... den på Renaulten.

Idag har jag jobbat 8-14 och är bara hem som hastigast och sträcker ut ryggen lite. Strax bär det av och träna. Motigt men nödvändigt. Jag skulle vilja vara den typen av människa som inte har nån aptit och som älskar att träna. Rackarns va snygg man skulle kunna vara då. Men nu är man ju som man är och får nöja sig med det.

I går hörde jag en Spice girls låt på tvn. Fick hemska flashbacks till den tiden när jag jobbade på fritids och tvingades sitta timme efter timmer, dag efter dag och se alla småtjejer uppträda och sjunga playback till Spice girls. Gissa om man var trött på den musiken?
Här får ni en bild om ni själva inte minns eländet.


Nu ska jag åka och träna. Hörs sen! Huj på er pöjkar å jänter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0