Nödvändigheter

Det var jätteroligt att träffa chefen jag träffade idag. Vi pratade om jobbet, upplägget med arbetsträningen, min rehabilitering och framtiden. Men även intressanta pedagogiska frågor kom upp. Eftersom det inte är helt bestämt än så väntar jag med att skriva mer om detta för nu.

Efteråt tog jag en promenad tills jag mötte maken som kom med bil och hämtade upp mig för vidare transport till sjukgymnastiken för träning. Efter detta blev det färd till Bollnäs för att hämta upp varor till svärmor och för att storhandla. Det gör vi på Willys för det blir helt klart billigare att handla där. Sedan till Dollarstore för att köpa hårbalsam och spolarvätska till bilen. När vi kom innanför dörren så ropade tvättstugan på mig igen, denna gång hastade jag iväg direkt (Jodå Gunilla jag kan både slå dövörat till OCH skutta, ibland samtidigt med - ha ha). Jag har haft lite tvättprojekt vid sidan om den ordinarie tvätten alltså, i fall nån orolig själ undrar om jag bor i tvättstugan :))

Jag har tvättat filtar, mattor, kudd- och ett par sofföverdrag. När man packar upp en massa lådor som vi gjort den här veckan så blir det också en del övrigt textilt att tvätta. Känns skönt att stöka undan sånt när vi haft en vecka utan barn. Men i morgonkväll kommer de hem igen och som jag har längtat! Ska bli helmysigt att ha dem hemma igen.

Nu ska jag försöka med konststycket att "glåma" på två Tv program samtidigt. Dels programmet om fetmaoperationer och dels Lyxfällan. Känns som båda andas välfärdsproblem.... men intressant dock.

Ha en go kväll!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hihi...glåma på du, på två program samtidigt. Jag tvekar inte en sekund om att det funkar.

Natti, natti

2011-03-10 @ 22:23:58
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0